DEKORACIJA TERASE

Terasa vam je previse jednostavna, prazna i po malo dosadna. Uredite je u sopstvenoj režiji, u nekoliko koraka vaša stara i dosadna terasa postaće nova, svetla i osvežavajuća terasa na kojoj ćete rado provoditi vreme. Uz kafu i omiljenu kljigu, ovo mjesto postaće vam omiljeno. Par stvari koje možete sami uraditi, ofarbajte zid svetlom bojom, postavite neku zanimljivu saksiju sa još ljepšim cvijećem, stolice, klupu ili ljuljašku prekrite nekim jastukom u boji, i još par detalja u vidu rasvjete i detalja koje možete postaviti na sto ili zakačiti na ogradu terase, ona će izgledati potpuno drugačije i ljepše. Obradujte sebe a i vaše ukućane, promjenom na terasi koja će vreme provedeno na njoj u društvu ili bez njega učiniti jednako prijatnim i posebnim.

Evo par slika za primjer kako mozete urediti svoju terasu.





Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Oslikani kamenčići

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca

Padobran od papira - NAPRAVI SAM

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Izrada mini plastenika - NAPRAVI SAM

7 sjajnih tehnika krečenja!

Palačinke od bučinog brašna