Francuska klupa od starih stolica - NAPRAVI SAM


Ukoliko imate par starih stolica koje ste namjeravali da bacite, pružite im novu šansu da budu korisne. Napravite fantastičnu klupu u francuskom stilu koja će ukrasiti terasu, baštu, hodnik ili sobu.

Potreban materijal:


Dvije stolice
Letve
Šperploča
Šrafovi

Način izrade:


1. Odabir stolice

Pronađite dvije iste stolice koje imaju zaobljen naslon i izgledaju lijepo gledano sa strane. Potrebno je da naslon i zadnje noge budu izjedna, kao i da naslon ne bude visok.


2. Rastavite stolice

Za izradu klupe su potrebni samo naslon i zadnje nogare stolice, pa je potrebno da uklonite sjedište i prednje nogare.

3. Napravite okvir za sjedište

Za izradu okvira za sjedište klupe upotrijebljene su letve dužine 90 i 30 centimetara. Koristite šrafove dužine 9 cm kako bi sastavili pravougaoni okvir od letvi. Zatim pričvrstite naslone stolica za okvir sjedišta.


4. Napravite donju policu

Kako bi klupa bila čvršća i da se ne bi klatila, potrebno je da nogare povežete sa bar još četiri letve. Ne samo što će obezbijediti veću stabilnost, ova konstrukcija može poslužiti i kao praktična polica.


5. Ofarbajte klupu

Rupe koje su ostale nakon rastavljanja stolica popunite gitom za drvo, ostavite da se osuši, a zatim išmirglajte. Šmirglom pređite i preko dugih neravnih površina koje namjeravate da ofarbate.


6. Napravite sjedište

Isijecite komad šperploče odgovarajućih dimenzija koju ćete pričvrstiti na gornju policu klupe, odnosno okvir sjedišta. Tapacirajte ploču kako bi klupa bila udobnija za sjedenje.


Možete postaviti dodatan dušek za sjedenje kao i ukrasne jastučiće.



Izvor: kucastil.rs

Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

Oslikani kamenčići

NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Padobran od papira - NAPRAVI SAM

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

Izrada mini plastenika - NAPRAVI SAM

Kako oslikati teglu - NAPRAVI SAM