RECEPT ZA DOMAĆE GUMENE BOMBONE

Drage mame, evo jednog recepta koji će napraviti pravu zabavu u vašoj kuhinji! Okupite klince i klinceze i zajedničkim snagama napravite domaće gumenebombone!
Najbolja stvar je što možete i njih uključiti u ceo proces, jer jer super lako. Pritom sastoci od kojih se prave ove bombone će vam biti i više nego poznati, pa tako nećete imati bojazan od toga šta vam djeca ovim slatkišem unose u organizam.
Nema konzervanasa, aditiva i ostalih štetnih supstanci.


*Recept je predviđen za manju količinu gumenih bombone. Dakle, za vaše potrebe udvostručite ili čak utrostručite količinu sastojaka.
Potrebni sastojci:
1 pakovanje želatina (9, 10g) na 250ml vode,
- Esencija ukusa po želji,
- Jestiva boja za hranu po želji,
- Kukuruzni skrob ili šećer u prahu.


Priprema:
Korak 1: U činiju sipajte pola litra vode i saspite dve kesice želatina. Promiješajte kako bi se želatin istopio. Dodajte nekoliko kapi esencije ukusa po želji i par kapi biljne boje za hranu. Ostavite pola sata da se ohladi. 

Korak 2: U silikonske ili plastične kalupe sipajte spremljenu tečnost, tako da napunite sve rupe do kraja. Ako nemate ove kalupe, možete iskoristiti i one za led.  Stavite ih u frižider na dva sata. A zatim na još nekih 30min u zamrzivač. Izvadite bombone iz kalupa.


Korak 3: Bombone stavite u činiju i pospite ih kukuruznim skrobom ili šećerom u prahu. Pomiješajte tako da svaka bombona bude potpuno pokrivena. Ostavite da tako odstoji na sobnoj temperaturi dva dana, da bi bombone upile šećer. I nakon toga su spremne! 
Predlažemo da ih napravite što više u što različitijim bojama, sa što različitijim ukusima! Jer, prava zabava je baš u tome! wink

Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca

Oslikani kamenčići

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Padobran od papira - NAPRAVI SAM

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

Francuska klupa od starih stolica - NAPRAVI SAM

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Kako oslikati teglu - NAPRAVI SAM

Glogove kapi – ljekovitost, izrada i nuspojave