15 fantastičnih ideja za dekoraciju od grana

Mnoštvo je stvari koje možete napraviti od suhih grana drveta i tako ukrasiti enterijer, ali i eksterijer. 
Zbog svog prirodnog izgleda uvijek će dati vrijednost vašem domu. Gomilu grana možete pretvoriti u namještaj. Naprimjer, napraviti mali, slatki noćni stolić za dnevnu sobu, stolicu ili čak prekriti pod. 
Možete ih pretvoriti i u vješalice za garderobu, fontanu ili saksije. Pogledajte ideje koje smo prikupili za vas, a možete ih sami primijeniti. 
Skupite grane drveća i od njih napravite mali, simpatični dekorativni stol za dnevnu sobu. Stavite staklo ukoliko želite klasičniji izgled. 




















Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

Oslikani kamenčići

NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Padobran od papira - NAPRAVI SAM

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

Francuska klupa od starih stolica - NAPRAVI SAM

Izrada mini plastenika - NAPRAVI SAM

Kako oslikati teglu - NAPRAVI SAM