Magični kolač sa vanila kremom!


Ovaj softni kolač se sastoji od tri sloja: na vrhu je pjenasti dio, u sredini mekani vanila krem, a na dnu čvrsta osnova. Sve zajedno čine magičan i kremast vanila kolač koji se topi u ustima.

Sastojci:

  • 1/2 šolje (115gr) maslaca
  • 2 šolje (480ml) mlijeka
  • 4 jaja (posebno bjelanca i žumanca)
  • 4 kapi vinskog sirća
  • 150gr šećera u prahu
  • 1 kašika (15ml) vode
  • 1 šolja (115gr) brašna
  • 1 kašičica (5ml) vanila ekstrakta
  • šećer u prahu za posipanje preko kolača

Kako napraviti magični vanila kolač

Priprema:

1. Zagrijte rernu na 165 stepeni i maslacem premažite posudu za pečenje (od 20x20cm).

2.
 Maslac rastopite i ostavite da se prohladi. Mlijeko ugrijte da bude toplo.

3.
 Umutite bjelance u čvrstu penu.

4.
 Umutite žumanca i šećer dok ne postanu kremasti. U smjesu dodajte otopljeni maslac i kašiku vode i mutite oko 2 minuta dok se ne sjedine.

5.
 U smjesu dodajte brašno i miješajte dok se ne sjedini. Lagano dodajte mlijeko i vanilin ekstrakt i sve pomešajte.

6.
 Lagano dodajte bjelanca, cijelo vrijeme miješajući smjesu.

7
. Smjesu sipajte u pripremljen pleh i pečite 50-60 minuta ili dok ne dobije tamno zlatnu boju. Ako se to desi pre 45-og minuta, prekrijte ga aluminijumskom folijom i nastavite sa pečenjem.

8.
 Kolač ostavite da se potpuno ohladi, a zatim ga pospite šećerom u prahu.

Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

Oslikani kamenčići

NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Padobran od papira - NAPRAVI SAM

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

Francuska klupa od starih stolica - NAPRAVI SAM

Izrada mini plastenika - NAPRAVI SAM

Kako oslikati teglu - NAPRAVI SAM