Obnovite staru komodu!


Staru komodu možete da transformišete u novu ako je prefarbate i obogatite ukrasnim ekserima za tapaciranje.

Ukrasne eksere možete da koristite za transformaciju bilo kog komada namještaja i to na brz i lagan način. Potrebno je da nađete odgovarajući dizajn koji hoćete da primjenite, sredite namještaj i prekopirate dizaj na namještaj kao vodilju za postavljanje ukrasnih eksera.


Kako da obnovite komodu?

Korak 1:


 

Za početak ošmirglajte komodu šmirglom granulacije 180 da skinete lak kako bi se boja lahko primila. Poslije toga je očistite vlažnom krpom da uklonite prljavštinu i ostatke prašine.


Korak 2:


Ofarbajte komodu željenom bojom i prenesite dizajn na površinu koju želite da ukrasite ekserima.


Korak 3:


Slijedeći nacrtane linije čekićem ukucajte jedan do jedan ukrasni ekser. Trudite se da držite isto rastojanje između eksera.


Korak 4: 


Nastavite sa dodavanjem ukrasnih eksera sve dok ne popunite sve planirane dijelove.


Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

Oslikani kamenčići

NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Padobran od papira - NAPRAVI SAM

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

Francuska klupa od starih stolica - NAPRAVI SAM

Izrada mini plastenika - NAPRAVI SAM

Kako oslikati teglu - NAPRAVI SAM