Žardinjere za biljke sukulente!


Ove žardinjere za biljke sukulente možete napraviti od recikliranih drvenih paleta. Lahko se prave, a dimenzije možete prilagoditi prema potrebi.


Da bi sukulenti dobro uspijevali, redovno ih zalivajte malom količinom vode. Žardinjera je najpogodnija za enterijer koji prima prirodnu svetlost.

Materijal i alat za izradu žardinjere:
  • Reciklirano drvo od paleta
  • Lijepak za drvo
  • Akrilna boja i četka
  • Opciono: cirkular ili testera
  • Stega
  • Šlajferica i šmirgl papir granulacije 180
  • Metar i olovka

Kako napraviti žardinjeru od recikliranih paleta

Korak 1:


Isijecite sve potrebne komade za izradu žardinjere: dno, 2 stranice, 2 bočna kraja i 2 pregrade.

Korak 2:






Nanesite lijepak na dijelove prije nego što ih pričvrstite stegom. Ostavite da odstoji tako cijele noći.

Korak 3:

Ošmirglajte grube ivice i sve dijelove tako da budu glatki.

Korak 4:


Sada testerom možete dodati dekorativne žlijebove po spoljašnim dijelovima sanduka.

Korak 5:


Premažite žardinjeru akrilnom bojom ili nekim zaštitnim premazom za drvo.

Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

Oslikani kamenčići

NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Padobran od papira - NAPRAVI SAM

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

Francuska klupa od starih stolica - NAPRAVI SAM

Izrada mini plastenika - NAPRAVI SAM

Kako oslikati teglu - NAPRAVI SAM