Aromatični sapun - napravi sam!


Aromatični sapun za ruke možete i sami da napravite, od maslinovog ulja i ostataka starih sapuna. Veoma je prijatan za kožu, a ruke će biti mirisne, glatke i nježne.
Potrebno je: 1/2 kg ostataka istrošenih komadića sapuna, 2 kašike destilovane vode, kašičica glicerina, pola kašičice eteričnog ulja cimeta i ulja slatke narandže i maslinovo ulje.
Priprema: Komadiće sapuna što više usitnite, ubacite u veliku šerpu, dodajte vodu, glicerin, eterična ulja, dobro promiješajte. Dodajte maslinovo ulje, ali ne pretjerujte s količinom da ne bude jak miris. Posudu prekrijte čistom kuhinjskom krpom i ostavite da odstoji desetak minuta, dok ne omekša kako biste mogli da ga oblikujete. Što je sapun stariji, to će brže smijekšati. Smjesu zatim oblikujte po želji, najlakše je da pravite kuglice. Kada završite, poređajte sve na kolačaraski papir i ostavite da odstoje dan, dva, da se potpuno stvrdnu.
Napomena: Ako u smjesu dodate suho, aromatično bilje, recimo ruzmarin, dobićete sapun-piling za čišćenje kože.
Izvor: novosti.rs

Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

Oslikani kamenčići

NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Padobran od papira - NAPRAVI SAM

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

Francuska klupa od starih stolica - NAPRAVI SAM

Izrada mini plastenika - NAPRAVI SAM

Kako oslikati teglu - NAPRAVI SAM