NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca


ograde od konopaca
Ograde za unutrašnja stepeništa obično zahtijevaju veća ulaganja, posebno ako se želi naglasiti estetki dio.
Ovi primjeri su pak dokaz da elementi za uređenje ne moraju nužno biti preskupi da bi bili funkcionalni i vizelno privlačni.
ograda od konopca 2
Ispod je nekoliko primjera na kojima možete vidjeti unutrašnje ograde napravljene od konopaca. Istina, ovakve ograde moraju biti izvedene pažljivo, sa posebnim naglaskom na sigurnosti, što i jeste primarna funkcija ograde.
ograda od konopca
Zavisno od stepeništa, može se pričvrstiti za kukice, gelender ili namjenski postavljene držače.
ograda za unutrasnje stepeniste od konopca
Ako su konopci u jačim bojama i postavljeni na zanimljiviji način, efekat je bolji.
unutrasnja ograda od konopca
unutrasnje stepeniste ideje
unutrasnja ograda ideje

Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

Oslikani kamenčići

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Padobran od papira - NAPRAVI SAM

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

Francuska klupa od starih stolica - NAPRAVI SAM

Kako oslikati teglu - NAPRAVI SAM

Izrada mini plastenika - NAPRAVI SAM