Oslikani kamenčići

Oslikani kamenčići

Šta kažete na oslikavanje kamenčića?
Oslikani kamenčići 1
Trebaće vam:
  • kamenčići
  • akrilne boje ili tempere
  • četkice za oslikavanje
  • šmirgla
  • lak za dekupaž ili drvo
Kamenčiće koje izaberete potrebno je pre šaranja oprati u toploj vodi sa sapunom ili deterdžentom za sudove. Svaku hrapavu površinu trebalo bi ošmirglati. Kako bi boje bolje došle do izražaja dobro bi bilo prvo cijeli kamenčić premazati bijelom bojom. Nakon šaranja premazati ih lakom kako bi se boje očuvale.
Pogledajte kakve ideje možete pronaći na internetu.
Oslikani kamenčići 2
 Oslikani kamenčići 3
Oslikani kamenčići 4
Oslikani kamenčići 5
Oslikani kamenčići 6
Oslikani kamenčići 7
Oslikani kamenčići 8
Oslikani kamenčići 9
Oslikani kamenčići 10

Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Padobran od papira - NAPRAVI SAM

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

Francuska klupa od starih stolica - NAPRAVI SAM

Kako oslikati teglu - NAPRAVI SAM

Izrada mini plastenika - NAPRAVI SAM