Padobran od papira - NAPRAVI SAM



Da li je to ptica... ili avion... ne, nije... šta bi moglo da bude? To je leteća maca Kitty... i pingvin padobranac. Obradujte decu i zajedničkim snagama napravite ovu igračku-padobran koristeći samo salvetu i kanap.

Kako da napravite padobran od papira?

Materijal:

  • Salvete
  • Kanap (isječen na iste dužine)
  • Flomasteri
  • Makaze
  • Igračke (padobranci)

Korak 1:



Prvo sakupite sav potreban materijal. Djeci je najzabavniji dio pronalaženja igračke koja će biti padobranac.

Korak 2:



Rasklopite salvetu i postavite na stol. Neka djeca ukrase flomasterima padobran, crtajući i pišući sve što im se dopada.

Korak 3:



Pomozite djeci da vežu kanap za svaki ugao salvete.

Korak 4:



Sva četiri kanapa spojite čvorom na drugom kraju, ostavljajući dovoljno kanapa za vezivanje padobranca.

Korak 5:



Neka djeca uvežu padobranca. Mogu da izaberu nekoliko igračaka, uz pogađanje koja igračka će se najbrže spustiti a koja najsporije.

Korak 6:



Iznesite padobrane napolje za probni let. Možete ih pustiti sa visine da padaju, ili ih baciti uvis. Djeca obožavaju da gledaju kako njihovi padobrani lete (ili se trkaju) ka zemlji.



Pričajte sa djecom o rezultatima leta različitih igračaka-padobranaca, kao na primjer ptičjeg pera koje lagano pada, ili kamena koji se stropošta na dole. Naučna otkrića za mališane uz igru - divna stvar.


Izvor: napravisam.rs

Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

Oslikani kamenčići

NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

Francuska klupa od starih stolica - NAPRAVI SAM

Kako oslikati teglu - NAPRAVI SAM

Izrada mini plastenika - NAPRAVI SAM