Pita od špinata sa sirom i jajima !


Pita od špinata sa sirom i jajima

POTREBNO:
  • 250 g svježeg špinata
  • 1 pakiranje gotovog prhkog ili lisnatog tijesta
  • 2 sirna namaza s povrćem (140g)
  • 3 žlice kiselog vrhnja
  • 100 g sira trapista (gouda, podravec, edamer…)
  • 4 jaja
  • 3 mlada luka
  • 1 češanj češnjaka
  • sol, papar, vlasac
PRIPREMA:
  1. Špinat blanširati, ocijediti pa na krupno narezati. Na malo ulja pržiti na kolutiće sjeckan mladi luk, kada zamiriše odmah dodati narezani špinat. Posoliti, popapriti, dodati češnjak, ako želite vegetu dodajte i nju. Promiješati i sasvim kratko propirjati (1-2 min). Staviti na stranu i prohladiti. Kada se ohladilo dodati 2 jaja i dobro sve promiješati.
  2. Sirni namaz pomiješati također sa još 2 jaja i kiselim vrhnjem. Posoliti i popapriti, dodati vlasac. Nemojte pretjerati sa začinima jer je sirni namaz već aromatičan i slan sam po sebi. Dodajte i polovicu naribanog sira trapista. Ribajte na sitan ribež.
  3. Prhko tijesto izrezati na veličinu kalupa u kojemu ćete peći pitu. Položiti ga u kalup premazan tankim slojem maslaca tako da tijesto ima rubove cca 2 cm sa svake strane kako bi se nadjev mogao smjestiti unutar tijesta, a da sve skupa ne curi na sve strane. Rasprostrite preko prhkog tijesta papir za pečenje, napunite udubinu grahom, rižom ili kuglicama za pečenje i pecite 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 180C. Grah ili riža će spriječiti izdizanje tijesta prilikom te prve faze pečenja.
  4. Na polupečeno prhko tijesto rasporedite najprije nadjev od sirnog namaza i jaja, a preko njega žlicom rasporedite nadjev od špinata i jaja. Preko svega naribajte ostatak sira trapista. Preko pite napravite mrežu od preostalog prhkog tijesta pa sve skupa pecite u pećnici na 180C još 25 minuta.
  5. Pita od špinata sa sirom i jajima najbolja je dok je vruća, ali također paše i prohlađena. Poslužite rezano na komade proizvoljne veličine. Dobar tek!
Recept u slikama:
Špinat blanširatiPržiti mladi lukDodati sjeckani špinat i začinitiPripremiti prhko tijesto za prvo pečenjeOvako izgleda prhko tijesto nakon kratkog pečenja ispod grahaIzliti na polupečeno tijesto nadjev od sirnog namaza i jajaPreko toga rasporediti nadjev od špinata i jaja, pa naribati sirNapraviti preko svega mrežu od ostataka prhkog tijestaIspeći!Poslužiti! Dobar tek :)

Izvor: recipeci.com

Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

Oslikani kamenčići

NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Padobran od papira - NAPRAVI SAM

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

Francuska klupa od starih stolica - NAPRAVI SAM

Izrada mini plastenika - NAPRAVI SAM

Kako oslikati teglu - NAPRAVI SAM