RECEPT ZA NUTELU - NAPRAVI SAM

Rijetko ko može odoljeti Nuteli, pa ako si i ti u toj masi obožavalaca probaj da je napraviš kod kuće – jednostavno je!





jedna šolja lješnika
350 grama nasjeckane čokolade
1 supena kašika biljnog ulja
3 supene kašike šećera u prahu
1 supena kašika gorkog kakaa
pola supene kašike ekstrata vanilije
malo soli

Priprema:

Zagrijati  rernu na 175 stepeni Celzijusa .Lješnike rasporedite u jedan red u rerni, pa ih ubacite u zagrejanu rernu na 12 minuta. Lješnici su pečeni kada dobiju smeđu boju i kada ljuska počne da se otvara.Kada ih izvadite iz rerne, protrljajte ih u čistoj krpi da se oljušte.Ako na nekom lješniku i ostane po koji komad ljuske, neće smetati.Ostavite ih na tanjiru da se skroz ohlade. Za to vrijeme otopite čokoladu na pari. Čokaladu miješajte dok ne postane glatka, pa i nju stavite sa strane da se ohladi.
Ohlađene lješnike stavite u mikser i miksujte dok se ne pretvore u sitni prah. Zatim dodajte ulje, šećer, vanilu i so. Miksujte dok ne dobijete jednoličnu masu.
Na kraju dodajte čokoladu, i stavite Nutelu u staklenu teglu. Može da stoji dvije nedelje, mada verujemo neće stajati


izvor:jednostavni recepti

Comments

Popular posts from this blog

Fontane u dvorištu: sve što treba da znate

NAPRAVI SAM : Unutrašnje ograde od konopaca

Oslikani kamenčići

Cvijeće u kući: kako izabrati najbolje biljke za stan-dobar izbor "NAPRAVI SAM"

Padobran od papira - NAPRAVI SAM

Napravi sam krevet za svog kućnog ljubimca!

Kako ofarbati drvenu ogradu - NAPRAVI SAM

Francuska klupa od starih stolica - NAPRAVI SAM

Kako oslikati teglu - NAPRAVI SAM

Glogove kapi – ljekovitost, izrada i nuspojave